目前日期文章:201005 (3)

瀏覽方式: 標題列表 簡短摘要
  • May 18 Tue 2010 21:33
  • Dream

damnnn slept around 6pm like that ... then dreamed something weyh lols >< 

I walking with some don't know what guy ... its so blur .. on the street at night. Then we passed by a shop ,  its like so magical ... a shop that can change the things , furniture all those in a few seconds. and then me and that guy curios and go and ask got food anot lol ! don't know why lahh haha ermm then they show the place of the food ... I took a pack of Jigs not mistaken and RUN ~~~~~~~~~~~~~~~~ that guy ran too LOL! 

those fellow chasing us with parang LOL! and then that guy RUN superb fast and I was almost chased by those people and then I thinking that I can run faster and I did.. but then those people speed up too >< 

ohhh I wish I could fly that time and I run halfway I'm running on the sky LOL! and my sister waked me up on 7.30 zzz and i FELT ): LOL! that's all I can remember from the dream 

*this is not fake weyh I serious dreamed this* 

ahsengzhao 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

picture8 

noob face -,-

Boy oh Boy .. should you stop waiting for her answer and continue moving on your life on study? Brain asked . Ermm hopefully I can continue on study life and with her together . I said . You should grab her before other people because you like her and she likes you too right? Brain asked again. I beg your pardon ? how you know about that? awwww ): I said . When the time comes right , if she belongs to you , she will be yours and can't stop it , if she doesn't belongs to you , what for you having her beside of you ? said Brain. * I was like yeahh if she belongs to me ... and she will be mine ... if she doesn't ... let it be (: HAHAHA

*DAMNN I WAS SO BORED AND DOING NOTHING ! HAHAHAHAHAHAHA*

sengCHOU ♥

ahsengzhao 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

 

picture7

This picture was capture through print screen :D

That I suppose of taking Sharmaine Xinhui Kaur's picture through webcam and she is so shy tsk tsk *what lah you* but then she still captured by me for a few pictures.

Those pictures I keep ni lah HAHA later if I post it out she don't want to friend me ady T.T *skip* Just woke up from nap phewf taking nap gonna be my habit x.x LOL tired lerhhh ishhh

This day is so CRAZY about GLEE !!!! glee club ~ glee club ~ how good if Malaysia having all this clubs at secondary or maybe high school right? but you know how Malaysia  government's working attitude , I bet you won't like to know about it :D if I can get DVD(s) for Glee for FREE how nice for it , watching over and over again ! TEEHEE !!!!

sengCHOU


ahsengzhao 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()